intro

Alles in het leven heeft een ritme. Een gevoel. Een bestaan. Iets wat we soms vergeten, maar met de kracht van muziek weer herinneren.

De klant

Heartplay helpt muzikanten met hun carrière door ze te begeleiden in hun persoonlijke ontwikkeling.

De vraag

Hoe creëert Heartplay een onderscheidend merkidentiteit die de creatieve belevingswereld van de muzikant aanspreekt?

heartplay_logo_2

Ik liet mij inspireren door de old-school muziek visualizers. Met purschuim creëerde ik objecten die zich lieten vormen door zowel ongecontroleerde- als gecontroleerde toeval. Dit resulteerde in een reeks interessante abstracte vormen die ik digitaal nabewerkt heb.

De abstracte beelden heb ik doorvertaald naar een beeldmerk. De interpretatie hiervan is voor iedereen anders. Sommige zien groeiringen van een boom die de groei in ontwikkeling symboliseert. Anderen zien een oneindig object uit het universum. Een betekenis die voor iedereen zelf in te vullen is, net als muziek.

01 hp_all-min
02 hp_business-min
03 hp_random-min
04 hp_letterhead-min

Bekijk ook:
Hopping

Hopping biedt fietsende studenten de mogelijkheid om de fietslose individu achterop mee te nemen naar uitgaansgelegenheden. Dit in ruil voor een drankje en gezelligheid. 
Lees meer